Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Spis treści
Aby poznać interesujące Cię odpowiedzi, kliknij w link.
» Ile będzie kosztować wysyłka?
Przesyłka kurierska 16,99 zł - wpłata na konto (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 400 zł) Przesyłka kurierska 18,99 zł - płatność przy odbiorze (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 500 zł) Paczkomat 11,50 zł - wpłata na konto (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 400 zł)
|
|
» Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, zamówienie możesz odebrać w naszym sklepie w Gdańsku. Prosimy o podanie w uwagach zamówienia daty odbioru, pozwoli to na szybkie i sprawne przekazanie zamówienia. |
|
» Jak otrzymać fakturę VAT?
Podczas rejestracji proszę zaznaczyć opcję "Zaznacz to pole, by podać dodatkowo nazwę i NIP firmy" po zaznaczeniu tej opcji proszę wpisać nazwę i NIP firmy na którą ma być wystawiona faktura. Podczas zakupów bez rejestracji, przechodząc przez koszyk w kroku"Weryfikacja danych" zaznacz opcję "Chcę otrzymać: Fakturę w formie elektronicznej lub Fakturę drukowaną"
|
|
» Jak się zarejestrować?
Prosimy wypełnić formularz rejestracji, który dostępny jest tutaj |
|
» Ile potrwa realizacja zamówienia?
Termin dostępności produktu podany jest na stronie każdego produktu. Informacja "wysyłka: 24h" oznacza że produkt dostępny jest na magazynie i wysyłka nastąpi w 24h (dotyczy dni roboczych) od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem, w pozostałych przypadkach podany jest czas w ilościach dni roboczych, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem. W przypadku mebli fryzjerskich z racji tego, że produkty te są produkowane pod zamówienie, czas realizacji jest orientacyjny. Prosimy o kontakt aby uzyskać więcej szczegółów. |
|