Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Brakuje Ci 200.00 by mieć przesyłkę gratis (przy płatności przelewem)
Pomoc

Dostawy:

Opłacone lub potwierdzone (w przypadku płatności przy odbiorze) zamówienia wysyłamy do 24 godzin od poniedziałku do piątku (Zamówienia do godziny 11:00 nie dotyczy produktów na zamówienie).

 


Zakupiony towar pakowany jest w mocne kartony, które w razie potrzeby są wypełniane aby przedmioty nie przemieszczały się i nie zniszczyły w trakcie transportu.



Koszty wysyłki:

Przesyłka kurierska 14,90zł - wpłata na konto (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 250zł)

Przesyłka kurierska 16,90zł - płatność przy odbiorze (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 300zł)

Paczkomaty 9,50zł - wpłata na konto (BEZPŁATNA DOSTAWA przy zakupach powyżej 200zł)

 

Cennik wysyłek międzynarodowych klikniuj tutaj.


Formy wysyłki:

 
Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem:

Przesyłka kurierska - czas dostawy jeden dzień (dostawa pod adres firmowy), do dwóch dni (dostawa pod adres prywatny oraz przesyłki paletowe).

Paczkomaty - dostawa do paczkomatu.

 

Rodzaje płatności:


Płatności za zakup w naszym sklepie można dokonać:
- poprzez przelew na nasze konto
- poprzez system płatności internetowych (w tej opcji potwierdzenie o wpłacie otrzymamy już po kilku minutach, co przyspiesza realizacje zamówienia)
- płacąc przy odbiorze
- mRaty 

 

 


Rachunki/Faktury:

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę Vat lub paragon.
 

Zwroty i reklamacje:


Kupując w naszej hurtowni fryzjerskiej masz 10 dni od daty otrzymania przesyłki na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny, zwrócony towar musi być nieużywany i nieotwarty.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu  (faktura lub paragon).
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odesłanego towaru wynikająca z zamówienia, jednakże koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie i od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony
Na sprzęt elektryczny udzielamy gwarancji (czas gwarancji podany na stronie przedmiotu).


 Zobacz też najczęściej zadawane pytania
 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel